|HEALTHGURT|

Frukostbordets största skräck: SMAKSATT YOGHURT! Katastrofmycket socker och lika mycket ‘hokus pokus-ingredienser’, ingen hit för blodsockret. Här kommer däremot ett bra alternativ! Proppat med vitaminer och antioxidanter -S’il vous plait:
♦Variationsmöjligheterna är oändliga ♦Tillaga som en smoothie men med mindre vätska ♦ Mättar enligt mig lite bättre än smoothie ♦Toppa med frön/torkade bär/hemgjord müsli/granola♦

BY3
2 portioner
| 2 dl Mild lättyoghurt | 1 dl Lättkvarg | 1 äggvita | 1/2 avocado | 2 dl frysta Hallon | 1 dl fryst mango | 1/2 pressad citron | 1 bit riven ingefära | 1 bit riven rödbeta | ev. Sukrin Gold för extra sötma | Stavmixa!|KLART!|

Återkommer med innehållsdeklaration!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s